نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رویدادهای سال ۲۰۲۳ میلادی طی روزهای ۲۰ تا ۳۰ دی ماه در خانه کشتی کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که نفرات منتخب نیز اواخر این مرحله از تمرینات راهی تورنمنت کرواسی خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 05 January 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: این در حالیست که از جمع سه مدال‌آور کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان، فقط امین میرزازاده به این اردو دعوت شد و خبری از محمدهادی ساروی محمدرضا گرایی در جمع نفرات دعوت ده به اردو نبود.

در همین راستا کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به تشریح دلایل غیبت این نفرات پرداخت تا ابهامی در این خصوص باقی نماند. طبق اعلام کادر فنی امین میرزازاده با وجود اینکه در زادگاهش یعنی شهرستان گُتوند، حریف تمرینی ندارد و با خواست خودش به اردو خواهد آمد. گویا این فرنگی کار سنگین وزن قرار است به اردوی تیم ملی بیاید تا تمریناتش را در کنار امیر قاسمی منجزی و علی‌اکبر یوسفی از دیگر سنگین وزن‌های تیم ملی پیگیری کند.

اما موضوع اصلی، غیبت ساروی و گرایی بود که کادر فنی در این رابطه هم به صراحت اعلام کرد به خوبی در جریان تمرینات هر دو عنوان‌دار جهان قرار دارد. ضمن اینکه آنها طبق برنامه در شهرهای خود مشغول به تمرین هستند و هیچ مشکلی از نظر حریف تمرینی ندارند. بدین ترتیب هادی ساروی فعلاً در شهرستان آمل تمرین خواهد کرد و محمدرضا گرایی هم در شیراز تمرین می‌کند.

گفته می‌شود گرایی و ساروی تا پایان سالجاری در ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی به یک تورنمنت بین المللی هم اعزام خواهند شد که گویا مسابقات جام وهبی امره ترکیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان) مهدی جواهری (قم)

۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد (خوزستان) امیررضا ده بزرگی (فارس)

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی (فارس) ایمان محمدی (خوزستان) عارف محمدی (خوزستان)

۶۷ کیلوگرم: دانیال سهرابی (خوزستان) رضا عباسی (البرز)

۷۲ کیلوگرم: امیرعبدی (قم) سجاد ایمن طلب (مازندران)

۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی (فارس) امین کاویانی (خوزستان)

۸۲ کیلوگرم: پژمان پشتام (تهران) علیرضا مهمدی (خوزستان)

۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده (مازندران) حمیدرضا بادکان (تهران)

۹۷ کیلوگرم: مهدی بالی (مازندران) علی عابدی درزی (مازندران)

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده (خوزستان)،امیرقاسمی منجزی (خوزستان) علی اکبر یوسفی (مازندران)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار