مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم با اشاره به گلایه مطرح شده در فضای مجازی در خصوص صفوف خرید نان در این شهرستان گفت: علی رغم توزیع ماهیانه 1600 تن آرد در بین 120 واحد خبازی این شهرستان، تقاضا برای نان فرا تر از سرانه جمعیتی برآورد می شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 31 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایانا: حسن زمانی با تاکید بر اینکه شهروندان سرمایه های اصلی یک کشور هستند و تامین رفاه، آسایش و پاسخگویی به مردم وظیفه دستگاه های اجرایی است، تصریح کرد: حضور بالای کارگران فصلی، مهاجرین خارجی و شهروندان هم استانی و مناطق جنوبی کشور برای انجام اقدامات درمانی در شهرستان جهرم به عنوان قطب درمانی، از جمله دلایل پیشی گرفتن مصرف نان از سرانه و بعضا تشکیل صف در نانوایی ها است.

این مقام مسئول اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و ثابت بودن سهمیه آرد به دلیل تناسب آن با آمار جمعیت را از دیگر دلایل تقاضای بالا برای خرید نان در شهرستان جهرم دانست و اظهار کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده توسط شورای آرد و نان این شهرستان، برخی از خبازی ها علاوه بر ساعات پخت معمول نان برای عموم شهروندان به طور مازاد برای مراکز درمانی و دانشگاهی نیز پخت نان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جهت تسهیل در امر تامین نان و رفاه شهروندان به دستور فرماندار محترم شهرستان جهرم به عنوان رئیس شورای آرد و نان درخواست شده تا حداقل ده واحد خبازی دیگر ساعات پخت مازاد داشته باشند، افزود: درصدد هستیم تا به زودی این برنامه با هماهنگی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس عملیاتی شود.

او تاکید کرد: جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید گندم و ناظر بر مصرف آن به طور دقیق شرایط تولید و عرضه نان را رصد و ارزیابی می نماید.

زمانی با اشاره به اینکه بیش از 80 مورد بازرسی و نظارت بر واحد های خبازی شهرستان جهرم در طول هر هفته توسط کارشناسان بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان صورت می گیرد و گزارش آن به طور مستمر به رئیس شورای آرد و نان شهرستان ارسال می شود، افزود: بازرسی و نظارت های دیگری نیز توسط اعضای کارگروه شورای آرد و نان متشکل از نمایندگان محترم فرمانداری، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف،بسیج اصناف ، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس اماکن و اتحادیه خبازان صورت می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم اضافه کرد: کار جهادی از اصول مد نظر برای ارائه خدمت در جهاد کشاورزی است و به عنوان یک فرهنگ در این مجوعه انقلابی نهادینه شده است از این رو آماده دریافت نقطه نظرات، انتقادات و گزارش های مردمی در حوزه نظارت بر خبازی های شهرستان و بازار محصولات کشاورزی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار