فرمانده انتظامی جهرم با تاکید بر ضرورت تعامل سازنده و دوسویه رسانه و پلیس اظهار داشت: پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی هستند که میتوان با تکیه براین تعامل، امنیت، آرامش و آسایش را به بطن جامعه تزریق کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 17 December 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: خسرو رزمجویی امروز شنبه (۲۶ آذر) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح، شفاف و بی طرفانه و همچنین آگاهی بخشی به مردم در ایجاد امنیت پایدار بسیار موثر هستند.

 

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ پیشگیری از انواع جرائم نقش موثری دارند،افزود: در سایه اطلاع رسانی صحیح حقایق و واقعیت های جامعه و همچنین نشان دادن توطئه‌های دشمنان، جامعه از ناهنجاری‌ها و آسیب های اجتماعی دور می شود.

 

رزمجویی تصریح کرد: هر چقدر سطح شناخت و آگاهی مردم به قوانین و مقررات بیشتر شود به همان نسبت میزان التزام به قانون گرایی هم بیشتر شده و از سطح جرائم و تخلفات کاسته می شود.

 

این مقام انتظامی با تاکید بر ضرورت تعامل سازنده و دوسویه رسانه و پلیس اظهار داشت: پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی هستند که میتوان با تکیه براین تعامل، امنیت، آرامش و آسایش را به بطن جامعه تزریق کرد.

 

رزمجویی با تشریح عملکرد و دستاوردهای این فرماندهی در 9ماهه سال جاری از اهمیت امنیت و ماموریت ذاتی پلیس و برنامه‌ریزی در خصوص کاهش جرم وارائه خدمات مضاعف به شهروندان مطالبی را بیان کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: اخبار انتظامی در سطح شهرستان با استقبال مردم روبه رو است ومردم علاقه خاصی به دنبال کردن حوادث دارند و می طلبد که کلیه اخبار از طریق پل ارتباطی رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان حوادث اتتظامی شهرستان قرار گیرند.

برچسب ها: اصحاب رسانه ، پلیس ، امنیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار