سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی بر ساخت واحد‌های کم تراکم در طرح نهضت ملی مسکن تاکید دارد و در صورتی که در شهری زمین کافی برای ساخت مسکن وجود داشته باشد، اولویت در ساخت واحد‌هایی با طبقات کم است.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 14 December 2022

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: در استان فارس در مجموع ۵ هزار و ۷۰۵ هکتار زمین در قالب شهرک‌سازی برای طرح نهضت ملی مسکن پیشنهاد و مصوب شده است.
به گفته مالکی جمع توافقات با اشخاص حقیقی و حقوقی در این استان منجر به تامین ۲ هزار و ۱۵۵ هکتار زمین برای ساخت مسکن خواهد شد.
وی با بیان اینکه تامین زمین در استان‌ها باید بر مبنای ظرفیت‌های قانونی انجام شود، افزود: در دور جدید نشست تامین زمین استان‌ها، عملکرد تمامی استان‌ها را به دقت بررسی می‌کنیم تا علاوه بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و حرکت با حداکثر سرعت، اقدامات در چارچوب تکالیف قانونی انجام شود.
مالکی گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی بر ساخت واحد‌های کم تراکم در طرح نهضت ملی مسکن تاکید دارد و در صورتی که در شهری زمین کافی برای ساخت مسکن وجود داشته باشد، اولویت در ساخت واحد‌هایی با طبقات کم است.

 

برچسب ها: مسکن ملی ، شهرک سازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار