مراسم رونمایی از سنگ قبور شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) غروب پنجشنبه ۱۷ آذرماه با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این حرم مطهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 09 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: این مراسم همزمان با آیین چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

ساعت ۲۳ سه‌شنبه ۱۵آذرماه سنگ قبور شهدایی که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خاک سپرده شده‌اند شامل شهیدان زهرا اسماعیلی، آرشام و علیرضا سرایداران، مجتبی ندیمی، علیرضا کشاورز و حسنعلی پورعیسی نصب و قبور این شهدا در سفر رئیس مجلس به شیراز رونمایی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی که پنجشنبه با هدف حضور و سخنرانی در مراسم چهلم شهدای شاهچراغ (ع) به شیراز سفر کرد در بدو ورود به این شهر با حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با خانواده شهدای حادثه تروریستی دیدار کرد و آن‌ها را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

مراسم چهلم شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور خانواده آن‌ها همزمان با بزرگداشت چهل و یکمین سالروز شهادت شهید دستغیب و دومین سالروز شهادت شهید مدافع حرم، سرلشکر شهید رسول استوار محمودآبادی در حال برگزاری است.

غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، زائران این حرم را به رگبار بست. این حمله تروریستی، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار