۲ متهم در جهرم که اقدام به تهدید شهروندان با استفاده از سلاح گرم کرده بودند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۸۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ 07 December 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:  فرمانده انتظامی جهرم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تهدید با سلاح گرم در یکی از محله‌های شهرستان، بلا فاصله ماموران کلانتری ۱۱ جمهوری در محل حضور پیدا کردند.

سرهنگ رزمجویی افزود: پس از اعزام مأموران به محل وقوع جرم و انجام تحقیقات میدانی و بر اساس اظهارات شاکی مشخص شد ۲ نفر جوان مسلح سوار بر خودرو پژو پارس مجهز به کلت کمری اقدام به تهدید آنان کرده و سپس از محل متواری شده اند که با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: بلافاصله با اجرای طرح مهار در چندین نقطه از محل وقوع جرم، متهمین هنگام حرکت با خودرو مشاهده شدند که با دیدن مأموران انتظامی اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان این که در عملیات تعقیب و گریز، متهمان اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کنند، گفت: در نهایت پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، دو تیغه خشاب، ۱۷ عدد تیرجنگی، یک قبضه ساتور و دوقبضه چاقو و قمه از این متهمان، خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار