فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: فردی که با اسلحه شکاری یکی از بستگان خود را به قتل رسانده بود، یک روز پس از قتل در استان خوزستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 05 December 2022

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جراحت فردی در یکی از روستا‌های شهرستان فسا، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.


وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مردی ۴۴ ساله به علت اختلافات قبلی، با یکی از بستگان ۵۳ ساله خود درگیر و وی را با اسلحه شکاری مجروح و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی از فوت فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: افسران پلیس آگاهی شهرستان فسا از ساعات نخستین، اقدامات تخصصی خود را جهت دستگیری قاتل متواری آغاز کردند.

سرهنگ قسام اظهار کرد: در بررسی‌های انجام شده احتمال حضور قاتل در استان خوزستان قوت گرفت و با شناسایی محل اختفا و انجام هماهنگی‌های لازم، وی یک روز پس از قتل توسط ماموران انتظامی خوزستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه قاتل جهت ادامه تحقیقات و تشکیل پرونده به این شهرستان انتقال داده شد، خاطر نشان کرد: معتمدین و ریش سفیدان محلات با سعی و تلاش در رفع اختلاف بین افراد، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع این چنین حوادث تلخ و ناگوار دارند و احیای این فرهنگ دیرینه از ضروریات است.

برچسب ها: دستگیری ، قاتل ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار