رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته همزمان با هفدهمین نمایشگاه گلخانه، باغبانی، گل و گیاه و تجهیزات وابسته در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 05 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایانا: مجتبی دهقان پور گفت: نمایشگاه های مذکور روز سه شنبه پانزدهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی با حضور 110 شرکت کننده داخلی و نمایندگانی از شرکت های خارجی آغاز به کار می کنند.

به گفته وی؛ نمایشگاه در سالن های حافظ، نرگس و سرو در مساحتی بالغ بر ده هزار مترمربع برگزار می شود و غرفه هایی با زمینه فعالیت گیاهان دارویی در سالن سرو حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: در زمان برپایی نمایشگاه نمایندگانی از ستادگیاهان دارویی استان فارس در غرفه ای در سالن سرو و کارشناسان با تجربه و خبره این سازمان در غرفه ای در سالن حافظ حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره های علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

دهقان پور؛ به برگزاری دوره های آموزشی به صورت رایگان و با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس نیز گریزی زد و افزود: دوره های آموزشی به صورت حضوری و در محل برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: موضوعات دوره های آموزشی پرورش گیاهان دارویی مزیت دار استان فارس، آشنایی با مقررات و فرآیندهای صدور QR کد، آشنایی با فرآیند صدور پروانه گلخانه، آشنایی با هوشمندسازی گلخانه ها، تامین گرمایش با استفاده از انرژی خورشیدی، اصول مدیریت گلخانه، تغذیه درختان پسته و مراقبت و نگهداری های گیاهان آپارتمانی است.

نمایشگاه های مذکور از پانزدهم تا هجدهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از ساعت 14 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار