معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب شیراز گفت: گروه ۹ نفره از گردانندگان اصلی فراخوان مجازی ضد انقلاب در شیراز دستگیر شدند که از آن‌ها بمب‌های دست ساز با چاشنی‌های انفجاری از سرتیم کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 03 December 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب شیراز گفت: گروه ۹ نفره از گردانندگان اصلی فراخوان مجازی ضد انقلاب در شیراز دستگیر شدند که از آن‌ها بمب‌های دست ساز با چاشنی‌های انفجاری از سرتیم کشف شد.
ابوذر رنجبر افزود: این گروه هدایت لیدرها، هدایت اغتشاشات، اعزام افراد به نقاط مختلف شیراز و ایجاد تجمع را برعهده داشتند.
وی با بیان اینکه ارتباط سرتیم این گروه ۹ نفره با فعالان سیاسی و اپوزیسیون خارج از کشور محرز شده است ادامه داد: سرتیم این گروه در زمان دستگیری بمب‌های دست ساز با چاشنی‌های انفجاری تأخیری به همراه داشت.
معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب شیراز گفت: فعالیت گسترده و سازماندهی شده این گروه با هدف جهت‌دهی به اغتشاشات خیابانی در نقاط مختلف شیراز در جریان تحقیقات پرونده به اثبات رسیده است.
رنجبر به عملیات ناموفق این گروه در آتش زدن یک پایگاه بسیج در شیراز نیز اشاره کرد و افزود: این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای انقلاب شیراز در حال تکمیل است و تحقیقات و شناسایی دیگر ابعاد و مرتبطین احتمالی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار