پیکر شهید روحانی بسیجی، حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی که توسط اغتشاشگران در شیراز به شهادت رسید، در بیضا به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 18 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مراسم تشییع پیکر شهید روحانی بسیجی، حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی که در شامگاه روز سه‌شنبه، ۲۴ آبان‌ماه توسط اغتشاشگران در شیراز به شهادت رسید، برگزار خواهد شد.

این مرامس از ساعت ۹ صبح روز شنبه، ۲۸ آبان‌ماه در پل معالی‌آباد شیراز، همان محلی که در آنجا به شهادت رسیده است، آغاز شده و به سمت پارک ملت این قسمت ادامه خواهد داشت و سپس پیکر شهید برای خاکسپاری به زادگاهش یعنی شهر بیضا منتقل خواهد شد.

مراسم خاکسپاری و تدفین این شهید مدافع امنیت که پیش از این مدافع حرم هم بوده است، در حسینیه شهدا شهر بیضا، منطقه هرابال در ساعت ۱۴ همان روز برگزار خواهد شد.

در همین راستا مراسم وداعی با پیکر این شهید در روز شامگاه روز پنج‌شنبه، ۲۶ آبان‌ماه همراه با بزرگداشت یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این حرم مطهر برگزار شد.

همچنین مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی نیز در روز شنبه، ۵ آذرماه سال جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در کانون رهپویان وصال شیراز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار