رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: به دنبال افزایش ناگهانی مراجعه کنندگان به بیمارستان نورآباد با علائم آنفولانزا اتوبوس آمبولانس اورژانس سپیدان جهت امدادرسانی و کمک به بیمارستان به این شهرستان اعزام شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 22 October 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: دکتر محمد جواد مرادیان از افزایش شیوع سرماخوردگی و آنفلوانزا با آغاز فصل سرما خبر داد و بر رعایت بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

او در تشریح و جزئیات این خبر با بیان اینکه طی دو روز گذشته تعداد بسیار زیادی موارد مشکوک به ویروس آنفلوآنزا به پایگاه اورژانس و بیمارستان نورآباد شهرستان ممسنی مراجعه داشته‌اند.

مرادیان گفت: با توجه به ظرفیت محدود بیمارستان نورآباد طی هماهنگی‌های صورت گرفته اتوبوس آمبولانس سپیدان به محل اعزام شد و در روز پنج شنبه ۱۴۹ بیمار توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ فارس در اتوبوس آمبولانس مستقر در بیمارستان مورد معاینه و سرم درمانی قرار گرفتند که همگی بیماران بصورت سرپایی درمان شدند.

او در تشریح و جزئیات بیشتر این خبر گفت: در روز جمعه نیز با تداوم مراجعه کنندگان به بیمارستان نورآباد که همگی از تب و علائم سرماخوردگی رنج می‌بردند تیم عملیاتی مستقر در اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۰۴ بیمار را پس از معاینه و سرم درمانی به صورت سرپایی درمان کرد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و یادآور شد: آن دسته از دانش‌آموزانی که علائم بیماری دارند معلم یا مدیر مدرسه باید از حضور دانش‌آموز مبتلا بر سر کلاس درس جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار