شهردار شیراز در نخستین روز از شروع رسمی کار خود با همراهی علیرضا اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و فرزند سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری و سایر مدیران شهری با حضرت شاهچراغ(ع) و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 09 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، ۱۷ مهرماه در نخستین روز از شروع رسمی کاری خود با همراهی علیرضا اسکندری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و فرزند سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری و سایر مدیران شهری با حضور در گلزار شهدای شیراز با آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.

وی در جوار شهیدان دوران و اسکندری با درود به ارواح پاک شهدا از شهدای هشت سال دفاع مقدس تا شهدای امنیت، سلامت و مدافع حرم اظهار کرد: قطعاً شهدا شاهد و ناظر اعمال، رفتار و کردار ما هستند، شهدا شجاعانه رفتند تا امروز کشور ما در امنیت باشد.

شهردار شیراز تصریح کرد: وظیفه ما خیلی مهم است و خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به مردم کلان‌شهر شیراز کمتر از شهادت نیست.

اسدی با اشاره به برگزاری آیین تکریم و معارفه‌ شهردار این کلان‌شهر و تقدیر از سید احسان اصنافی در طول مدت کاری‌شان در کسوت شهردار شیراز، به نکات بیان‌شده و فهرست راهبردها اشاره کرد و افزود: این راهبردها باید مدنظر قرار گیرد.

علیرضا اسکندری، فرزند سیدالشهدای مقاومت فارس و عضو شورای اسلامی شهر شیراز هم حضور شهردار این کلان‌شهر و مدیران شهرداری شیراز را در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا به فال نیک گرفت و برای شهردار شیراز آرزوی توفیق کرد.

یادآور می‌شود، مدیریت شهری شیراز در ادامه این حضور معنوی به زیارت حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) رفته و با امین ولایت تجدید بیعت کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار