نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در حال حاضر مسئولان نباید بهانه به دست جریان های مسئله دار بدهند، می افزاید: قطعا در این زمان نیاز است تا مسئولان تمام تلاش‌شان را برای دیده شدن اعتراضات به حق مردم انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 09 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایلنا: جعفر قادری با تاکید بر اینکه باید مسئولان تمام تلاششان را برای حل مشکلات مردم به کار بگیرند، گفت: قطعا در این شرایط هیچ فردی ادعا ندارد که تمام مسائل حل شده است.

نماینده شیراز و زرقان درباره مشکلاتی که برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد شده ، گفت: در حال حاضر شبکه های داخلی فعال است و مردم از طریق شبکه های داخلی می توانند فعالیت‌شان را انجام دهند، اما هنوز اطلاع دقیقی از میزان کسب و کارهایی که بر بستر پلترم های خارجی فعالیت می کنند ندارم.

وی افزود: موضوعات تخصصی این بخش باید از طریق شورای عالی فضای مجاز پیگیری شود.

اگر قوانین کشورهای غربی در برخورد با اغتشاشات در ایران اعمال می شد، داد بسیاری از افراد در می‌آمد

عضو مجمع نمایندگان فارس تصریح کرد: اینکه برخی به بهانه این اتفاقات از مشکلات موجود سوءاستفاده کنند و اموال و دارایی مردم را مورد حمله قرار دهند به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. اگر بسیاری از قوانینی که در کشور های غربی در برخورد با اغتشاشات استفاده می شود در ایران اعمال می شد، داد بسیاری از افراد در می آمد.

نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر بسیاری از جریان‌های خارجی و معاند از این اتفاقات و از خویشتن داری پلیس، مردم و نیروهای مذهبی در حال سوء استفاده هستند، می گوید: ذکر این نکته هم ضروری است که نجابت مردم هم حدی دارد و باید شرایط را برای اعتراضات، انتقادات سالم و بیان افراد فراهم کنیم.

مسئولان تمام تلاش‌شان را برای دیده شدن اعتراضات به حق مردم انجام دهند

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد هر از چند گاهی جریان های مخالف پشت اعتراضات مردمی مخفی و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کنند، بیان می کند: قطعا نمایندگان در تلاش بودند تا مواردی که قابل اصلاح هست را اصلاح کنند و در بسیاری از مواقع سعی کردیم مسئولی که در حال کارشکنی است با اصلاح رویه وضعیت را تا حدودی بهبود بخشیم.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در حال حاضر مسئولان نباید بهانه به دست جریان های مسئله دار بدهند، می افزاید: قطعا در این زمان نیاز است تا مسئولان تمام تلاش‌شان را برای دیده شدن اعتراضات به حق مردم انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار