معاون فرهنگی بنیاد مهدویت فارس با تشریح ویژه برنامه‌های نُهُم رَبیع‌ُالاول، آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) و دهه مهدویت در این استان ، گفت: بیش از ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت نهم ربیع الاول در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 05 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایلنا: حجت‌الاسلام سعید آزاده در نشست خبری با بیان اینکه در شش ماه گذشته ۱۰ دوره مقدماتی "بهشت ظهور" در شهرستان‌های فارس برگزار شده است، افزود: برگزاری جشن پایان هشتمین دوره تربیت مربی مهدویت در فسا، اعزام تعداد ۲۰ نفر مبلغ مهدوی به مدارس آموزش و پرورش نواحی شیراز و اعزام ۲۵۰ استاد مهدوی به مکان‌هایی که سه شنبه‌های مهدوی برگزار شده، از جمله برنامه‌های آموزشی بنیاد مهدویت بوده است.

او به فعالیت‌های بنیاد مهدویت در بخش فرهنگی اشاره کرد و گفت: برگزاری شانزدهمین مسابقه میثاق و شرکت ۱۰ هزار نفر، برگزاری ششمین جشنواره امام مهربان من و تجلیل از ۲۷ اثر برگزیده، آموزش کتاب امام مهربان من در ۴۰ پایگاه سواد آموزی، برگزاری دعای ندبه در مهدیه، تهیه پیک چشمه خورشید و توزیع آن میان مدارس، برنامه ریزی و اجرای تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ سه شنبه‌های مهدوی در سطح فارس، تدوین کتاب چهل پرسمان پاسخ به سوالات مهدوی از دیگر برنامه‌هایی بوده که در بخش فرهنگی برگزار شده است.

معاون بنیادمهدویت فارس گفت: اجتماع عید بیعت در سطح فارس پس از نماز جمعه، بزرگداشت نُهُم رَبیع‌ُالاول با حضور مهدی یاوران در مهدیه شیراز، هفتمین جشنواره امام مهربان من ویژه تمام دانش آموزان استان فارس، برگزاری دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی در ادارات کل استان، اعزام مبلغین به ادارات در سه شنبه‌های مهدوی و اجرای رادیو مهدویت در خصوص پرسش‌های مهدوی از جمله برنامه‌های نهم ربیع الاول به شمار می‌رود.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس نیز با تاکید بر اینکه نباید در حفظ و گسترش دین کوتاهی کرد، گفت: از گذشته تاریخ اسلام دوران ائمه به قبل، شیاطین در این صدد بودند که نور اسلام را خاموش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق با تاکید بر اینکه نباید در حفظ و گسترش دین کوتاهی کرد، گفت: آرامش در زندگی، نظم در امور، عامل رشد و شکوفایی و عامل وحدت و انسجام از جمله ویژگی‌های نور است و از این رو وجود پیامبر (ص) مایه آرامش، نظم و عامل وحدت بود.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس با طرح سوالی مبنی بر اینکه به عنوان یک مسلمان در برابر دشمنان باید چه کار‌هایی کرد؟ گفت: یکی از روش‌هایی که در قرآن برای مبارزه با دشمن است تقویت ایمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار