نماینده اسبق مردم شیراز در مجلس گفت: این همه زنان و کودکان مظلوم در کشورهای مختلف مثل افغانستان به شهادت می رسند و از بین می روند اما یک کلمه رسانه‌های بیگانه در موردشان صحبت نمی کنند اما از سازمان ملل تا اتحادیه اروپا و مقامات آمریکا برای فوت مرحومه امینی وقت گذاشته و تسلیت می‌گویند.
کد خبر: ۱۰۷۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 03 October 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: مجید روزی‌طلب نماینده اسبق مردم شیراز درمجلس در خصوص وقایع اخیر به خبرگزاری فارس گفت: موضوع از یک اتفاق واقعی شروع شد اما به جاهای پیچیده و عجیبی کشیده شد.

وی تصریح کرد: مسئله از فوت خانم امینی که هنوز دلایل آن هم آشکار نشده، آغاز شد اما در حالی که از این دست اتفاقات در دنیا زیاد اتفاق می‌افتد، یک حساسیت خاص روی مسئله فوت خانم امینی ایجاد شد تا جایی که نه فقط برخی جریانات داخلی روی آن مانور دادند که حتی سازمان ملل متحد هم برای ایشان وقت گذاشته و تسلیت گفته است. آمریکا و اروپا، همه رسانه‌های جمعی خارجی، تمامی کسانی که با مخالفند در این قضیه اظهار نظر کرده‌اند.

نماینده اسبق شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: من حیرت زده‌ام که چگونه این مسئله (فوت مهسا امینی) توسعه پیدا می‌کند، اما این همه زنان و کودکان مظلوم در کشورهای مختلف مثل افغانستان به شهادت می رسند، از بین می روند اما یک کلمه رسانه‌های بیگانه در موردشان صحبت نمی‌کنند، یک اعلامیه نمی دهند! و مظلومانه از دنیا می‌روند.

وی افزود: الحمدلله مسئولین که از ابتدا گفتند ما به جد دنبال این قضیه هستیم و نتیجه آن را هم اعلام می‌کنیم، اما اینکه ربط پیدا می کند به جریاناتی مثل گروههای برانداز در شرق و غرب کشور و درخواستهای ساده مردم که خواهان رسیدگی به موضوع هستند منجر به ضرر و زیان به کشور می‌شود، آن هم خیلی زود؛ یعنی بلافاصله جریاناتی در خیابان ها راه می‌افتند و به زدن و کشتن مشغول می‌شوند و بعد از طرف گروههای ضد انقلاب هم تأیید می‌شوند هم خط می‌گیرند، جای تامل دارد.

روزی طلب تاکید کرد: موضوع از سمت استکبار جهانی و ضدانقلاب مصادره شد و از قِبل آن قصد ضربه به مردم و نظام را دارند. اینها را باید از هم جدا کرد.

مدیر کل اسبق آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: از طرفی می بینیم مردم در یک راهپیمایی در این باره اظهار نظر کردند. اما رسانه‌های غربی که حرکتهای خرابکارانه را با وسعت زیاد پوشش می دهند، از حرکت عظیم مردمی که جریانات آشوبگرانه را محکوم می کنند یک گزارش هم تهیه نمی کنند.

وی به نقش برخی چهره های ورزشی و هنری اشاره کرد و گفت: تأسف بار است که عده ای که در این کشور به وسیله توجه مردم و سرمایه کشور به اسم و رسم رسیده اند، از این نمد درحال بافتن کلاه برای خود هستند و بر ضد مردم فعالیت می کنند.

روزی طلب با بیان اینکه مجموع مسائل این اندیشه را ایجاد می‌کند که یک جریان حساب شده و سازمان یافته وجود دارد، گفت: در این میان برخی یا عضوی از این جریان هستند، یا ناآگاهانه در صحنه ایجاد شده حاضر شده و نقش آفرینی می کنند.

این مبارز انقلاب خاطرنشان کرد: اما تجربه چهل و چند ساله نشان می دهد که چون انقلاب واقعا با خلوص ایجاد شد و مردم از روی خیرخواهی و حق خواهی ورود کردند به صحنه انقلاب، این بنا تزلزل ناپذیر است.

وی ادامه داد: این همه غائله‌های سنگین در همان ابتدا برپا کردند و با اینکه هنوز نظام ما شکل نگرفته بود، نتوانستند کاری کنند، الان که این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده چه کار می توانند کنند؟ بعد از چهل سال دوباره بحث تجزیه مطرح می کنند!

نماینده اسبق مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه جریانات ضد انقلاب شیپور را از سر گشاد آن می زنند، گفت: این همه هزینه و سرمایه گذاری، چقدر از مردم آنها را پذیرفته اند؟! چقدر از مردم جذب آنها شده اند؟!

درست است زحماتی برای مردم ایجاد می کنند، لطماتی به جامعه می زنند اما اینها جبران شدنی است. و من با تجاربی که دارم تصور نمی کنم بتوانند یک قدم جلو بروند و لطمه بنیادینی به نظام جمهوری اسلامی بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار