فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور با اعلام کشف انواع کالای قاچاق در انبار توشه راه آهن شیراز، ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 02 October 2022

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حشمت اله ملکی» در خصوص جزئیات مربوط به کشف کالاهای قاچاق اظهار داشت: ماموران پلیس راه آهن فارس مستقر در انبار توشه به یک محموله پستی مشکوک می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای دستور مقام قضائی با حضور نمایندگان اداره پست، محموله توقیف شده به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت کالاهای مکشوفه شامل لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی بهداشتی و فرآورده‌های خوراکی قاچاق تحویل پلیس امنیت اقتصادی استان فارس شد.

سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۱۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کمک به تولید و اشتغال آفرینی، اقدامات فنی پلیسی اعم از پایش و بررسی کالاهای وارده و صادره در ایستگاه‌ها و انبارهای توشه، رصد مجرمان و افراد سودجو که قصد قاچاق کالا و ارز از طریق خطوط ریلی را دارند به صورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس راه آهن قرار دارد.

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، راه آهن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار