حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه تضعیف پلیس، تضعیف نظم و انضباط است، گفت: باید نیروهای نظامی و انتظامی را تقویت کرد چرا که نفع آن به خود مردم می رسد.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 01 October 2022

 تابناک فارس به نقل از شبسنان:حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های نماز جمعه جهرم با تسلیت سالروز شهادت امام عسکری (ع) در هفته آینده، به نقل حدیثی از این امام همام پرداخت و گفت: نصیحت افراد جلو دیگران و در جمع شیوه درستی نیست و از نگاه امام عسکری (ع) مورد نکوهش قرار گرفته است و این امر باید مخفیانه انجام شود.

 

امام جمعه جهرم افزود: در هنگام امر به معروف و نهی از منکر باید این فرمایش امام عسکری (ع) مد نظر باشد و شیوه این امر واجب نیز رعایت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حسن فعلی و فاعلی گاهی اوقات کافی نیست بلکه یک عمل زمانی شایسته است که به شیوه درست انجام شود.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به روز سالمندان نیز گفت: احترام به سالمندان این است که تلاش شود دغدغه آنها کمتر شود.

 

وی نیاز جهرم به بوستانی ویژه سالمندان را ضروری دانست و از مسئولان شهرستان خواست نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر سپر بلا شد و مورد ظلم قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه مردم باید قدردان نیروی انتظامی باشند، تصریح کرد: در هفته بزرگداشت مقام فراجا امسال باید سنگ تمام گذاشته شود.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه تضعیف پلیس، تضعیف نظم و انضباط است، خاطرنشان کرد: باید نیروهای نظامی و انتظامی را تقویت کرد چرا که نفع آن به خود مردم می رسد.

 

وی همچنین روز دامپزشکی را گرامی داشت و از وظایف این نهاد را سلامت دام ها در سطح شهرستان عنوان کرد.

 

امام جمعه جهرم با گلایه از وضعیت کشتارگاه دام شهرستان جهرم عنوان کرد: بهداشت در کشتارگاه جهرم رعایت نمی شود و متولیان امر ضمن رسیدگی به این موضوع نسبت به ایجاد کشتارگاه صنعتی دام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار