در این بیانیه با تاکید بر اینکه "امروز رمز پیروزی، بی‌تردید اتحاد، همدلی و تبعیت محض از فرامین ولایت است"، تأکید شده است: دشمنان نظام اسلامی آخرین تیرهای در ترکش خود را رها کرده و کید های شیطانی شان محکوم به شکست است.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 29 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار دفتر ایرنا در شیراز قرار گرفت، آمده است: بیش از چهار دهه از عمر پر برکت بزرگ ترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید که به تعبیر امام جامعه "یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش دفاع کرده است" گذشته است.
در این بیانیه تصریح شده است: دشمنان نظام بارها و با عناوین مختلف، از تحمیل جنگ سخت تا برپایی کودتا گرفته تا تلاش برای براندازی نرم برای ساقط کردن نظام اسلامی، توان خود را آزموده اند اما نظام مردم سالار ایران اسلامی با تکیه بر آموزه های قرآنی و تبعیت از فرامین ولایت، توانسته از این گردنه های سخت و بحران ها و فتنه ها به سلامت عبور کند.
مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه افزوده است:‌ "امروز، بار دیگر و به بهانه فوت مرحومه م. امینی، دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی و برخی فریب خوردگان داخلی در تلاشند تا با ایجاد ناامنی، اهداف پلید و شوم خود را در این سرزمین پاک پیاده سازی کنند و توده های مردم را به اصطلاح خویش در مقابل حاکمیت قرار داده و نظام قدرتمند اسلامی را ساقط نمایند!!"
در بخش دیگری از این بیانیه، می‌خوانیم: مهم ترین هدف دشمنان ایجاد شکاف مذهبی و قومیتی و تحریک گسل های اجتماعی جامعه است که با بصیرت مردم در نظام اسلامی این توطئه و فتنه نیز همچون سال‌های گذشته در هم شکسته خواهد شد.
در ادامه این بیانیه آمده است:‌ هدف دیگر دشمنان این مرز و بوم، مخدوش کردن و به فراموشی سپردن موفقیت های بی نظیری همچون حماسه چند ده میلیونی مردم در اربعین امسال، پیروزی های جریان مقاومت در مناطق حساس غرب آسیا، تلاش ها و موفقیت های دولت سیزدهم، خاصه در عرصه مبادلات اقتصادی و تجاری با کشورهای بزرگ و قدرتمند اقتصادی و عضویت دائمی ایران به پیمان شانگهای و تحت الشعاع قرار دادن سفر مهم رئیس جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل بود و اهداف دیگری که شاید در این مجال نگنجد.
این بیانیه می افزاید: با نگاهی به تجربیات ایران اسلامی در مواجهه با فتنه ها و آشوب ها و با بصیرت مردم و مسئولین نظام یک بار دیگر غبارها و شعله های فتنه را خاموش خواهد کرد و آنچه نصیب دشمنان خواهد شد همچون گذشته، رسوایی، روسیاهی و برافروخته شدن شعله امید در دل مستضعفان عالم و دوستداران انقلاب اسلامی است.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است:‌ مجمع نمایندگان ولایی استان فارس، ضمن محکومیت اقدامات خرابکارانه برخی فریب خوردگان داخلی که با پشتوانه برخی سرویس های جاسوسی خارج از نظام هدایت گردید، تقاضامند است مردم عزیز خصوصا جوانان پرشور ایران سربلند و قدرتمند صف خود را هرچه سریع تر و همچون گذشته، از اغتشاشگران جدا نمایند و اگر اعتراضی هم هست از مسیر قانونی خویش آن را دنبال نمایند.
مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ به نظر می رسد در وضعیت کنونی، تکلیف مجلس انقلابی و خادمان ملت در اصلاح برخی قوانین و یا تدوین قوانین جدید که قدرت حافظان امنیت و قوه قضاییه را در برخورد قاطعانه و بازدارنده با این گونه حوادث را دوچندان نماید، بیش از گذشته است و البته در این میان سکوت و یا تایید برخی اقدامات خرابکارانه و یا تهمت به نیروهای خدوم انتظامی آن هم در رسانه های رسمی، حرکتی ناپسند، مذموم و البته محکوم است.
در این بیانیه با تاکید بر اینکه "امروز رمز پیروزی، بی‌تردید اتحاد، همدلی و تبعیت محض از فرامین ولایت است"، تأکید شده است: دشمنان نظام اسلامی آخرین تیرهای در ترکش خود را رها کرده و کید های شیطانی شان محکوم به شکست است.
مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس در این بیانیه ضمن اعلام برائت مجدد از اقدامات اخیر مخلان امنیت و آسایش مردم، خواستار برخورد جدی و بازدارنده دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور و محرکین داخلی و خارجی شان، که برخی سیاسیون بی بصیرت و البته تاریخ مصرف گذشته و سلبریتی های خود فروخته ای که از سرمایه های این نظام اندوخته اند و امروز نیز به جان و مال این مردم طمع کرده اند، شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار