فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: چهار کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی و همچنین پنج دستگاه ماینر (دستگاه استخراج رمز ارز) غیرمجاز در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ 28 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ خسرو رزمجویی در این باره توضیح داد: در پی اخبار رسیده مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر صنعتی در یکی از محله‌های شهرستان جهرم، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و با انجام اقدامات انتظامی و فنی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه و یک کیلو و ۸۰۰گرم هروئین کشف شد، گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد.

بنا بر خبر دیگری، فرمانده انتظامی جهرم اعلام کرد: پنج دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ رزمجویی افزود: در پی کسب خبر مبنی برنگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یکی از محلات اطراف این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی"بخش کردیان" قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل‌ اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ موفق به کشف پنج دستگاه ماینر قاچاق و غیرمجاز به همراه متعلقاتش شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده از سوی کارشناسان ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه برخورد قانونی با سودجویان و مجرمان با جدیت در دستور کار پلیس است، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار