قنبری با اشاره به اینکه مسئولین باید به صورت جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند، افزود: ما از مردم جدا نستیم و هرچه داریم از مردم است.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 28 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: ظهراب قنبری، امروز چهارشنبه (7 مهر) در مراسم افتتاحیه سالن «شهید سلیمانی» سازمان هواشناسی فارس گفت: در رابطه با دفاع مقدس مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید زیادی فرمودند چرا که هرچه امنیت و اقتدار داریم از دفاع مقدس است.

 

فرمانده لشکر عملیاتی «19» فجر فارس اضافه کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که اگر هر مسئولی به دفاع مقدس رجوع کند، قطع به یقین کشور به بن بست نمی خورد.

 

وی با اشاره به اینکه برای هر صندلی مسئولان حداقل 2 جوان از دست داده ایم، افزود: دفاع مقدس با ساعت و روزها سخنرانی هم نمی تواند درک شود.

 

قنبری با اشاره به اینکه این حرکات خللی در سیستم انقلاب روی نمی دهد، اظهار کرد: در 150 سال اخیر دولت های شرق و غرب با هم همکاری کردند که انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند، آنان سخت ترین حرکت انجام دادند که نور انقلاب را خاموش کنند اما نتوانستند به نتیجه برسند و این اتفاقات هم نمی تواند خللی در انقلاب ایجاد کند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به صورت جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند، افزود: ما از مردم جدا نستیم و هرچه داریم از مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار