نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: بار دیگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم گرچه تمامی گروه‌های معاند تلاش کردند تا درسد محکم انقلاب رخنه کنند اما نتوانستند.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 25 September 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام پیش از ظهر یکشنبه در جمع امت رسول الله ضمن تسلیت رحلت پیامبر مکرم اسلام بیان کرد: برای شهادت عزیزانی که در روز وفات پیامبر نماز آنان خوانده می‌شود تسلیت و تبریک میگویم دو تن از این عزیزان یادگاران دفاع مقدس و یک تن از عزیزان شهیدی است که گروه‌های انحرافی ایشان را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: بار دیگری با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنیم گرچه تمامی گروه‌های معاند تلاش کردند تا درسد محکم انقلاب رخنه کنند اما نتوانستند.

او افزود: ملت مسلمان ایران بار دیگر فریاد می‌دهیم که از ظلم و ظالمان انزجار داشته و همه نیروهای مردمی همواره پای انقلاب ایستاده‌ایم تا گام دوم انقلاب به ثمر بنشیند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های ارزشمند نیروی انتظامی تشکر کنم چون مردم از نیروی انتظامی خواسته است که تأمین کننده امنیت جامعه باشند.

وی افزود: از نیروی انتظامی خواهش می‌کنیم بار دیگر تأمین کننده امنیت جامعه باشند و تمامی ملت ایران نیز از شما حمایت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار