معاون صداوسیمای فارس اعلام کرد به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده و پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 25 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علی‌رضا باغبانمنش ضمن بیان اینکه از شنبه برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس از شبکه فارس آغاز شده است، گفت: تا روز چهارشنبه، هر شب ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه، برنامه فصل شیدایی پخش می‌شود.

او گفت: در این برنامه سرداران سپاه ، جهاد گران استان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس حضور دارند و خاطرات خود را از جبهه های جنگ و جهاد روایت می کنند.

باغبانمنش، همچنین گفت: گفت و گو با بانوان پرستار در دوران دفاع مقدس و بیان خاطرات آنها در قالب برنامه خانواده محور کاشانه مهر از دیگر برنامه های سیمای فارس است.

معاون سیمای فارس افزود: ویژه برنامه رویداد، مراسم قدردانی و تجلیل از خانواده های ایثارگران و شهدای دفاع مقدس را با عنوان ستارگان شهر پوشش می‌دهد.

باغبانمنش، تولید چهار مستند در خصوص یگان های ارتش و سپاه هر کدام به مدت ۳۰ دقیقه را یادآور شد که هر شب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه هر شب از ابتدا تا انتهای هفته دفاع مقدس پخش می شود از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

وی تولید و پخش ۵ روایت فتح بنام بلور باور که به فعالیت ها و رشادت های رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس می پردازد هر روز پس از اذان ظهر، فیلم سینمایی سرزمین خورشید، انیمیشن آسمان آبی، ۱۲ قسمت مجموعه خاکی پوشان آسمانی که به معرفی سرداران شهید استان می پردازد، نسیم حیات، حماسه ماندگار، سرودهای متنوع تولید مرکز فارس ویژه دفاع مقدس و محرم در جبهه را از دیگر برنامه های تولیدی سیمای فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد.

یاسر جمالی معاون صدای مرکز فارس هم گفت: برنامه زنده مشق عشق پس از اذان ظهر ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه هر روز در طول هفته دفاع مقدس، اجرای مشترک زنده با مراکز دیگر استان ها با عنوان معبر هر شب ساعت ۲۰ تا ۲۱، پخش نمایش شب ویژه دفاع مقدس ساعت ۲۳، مستند پلاک ۸، هر روز ساعت ۱۷ و خاکریز خاطره هر شب ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه از مهمترین برنامه های رادیو فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

عزیز پورعوض سرپرست معاونت خبر فارس نیز گفت: گزارش های معرفی دانشنامه دفاع مقدس استان، نقش اقوام فارس در دوران دفاع مقدس، دفاع مقدس در ادبیات معاصر، معرفی دبیرستان عشایری فارس، پزشکان جهادی در دفاع مقدس، گلزار شهدا؛ شناسنامه مقاومت و وقتی شیپور جنگ نواخته شد از مهمترین گزارش های تولیدی این معاونت به مناسبت هفته دفاع مقدس است که در بخش های خبری ۱۱ و ۱۶ رادیو و ۱۶ و ۴۵ دقیقه، ۲۰ و ۴۵ دقیقه و ۲۳ و ۱۵ دقیقه از تلویزیون پخش می شود.

معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: تولید موشن گرافی ستارگان فارس ویژه معرفی شهدای شاخص استان، تولید اینفوگرافی ویژه دفاع مقدس، تولید پوستر ویژه دفاع مقدس، تولید بنر سایت ویژه دفاع مقدس و بازتولید بخش های مهم برنامه های رادیو و تلویزیون از مهمترین برنامه های شبکه فارس در فضای مجازی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار