فرمانده انتظامی "لارستان" استان فارس از کشف محصولات دخانی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 24 September 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ "سید محمد یوسفی" گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالای دخانی، ماموران پلیس آگاهی لارستان با اقدامات فنی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از تردد خودرو‌های شوتی حامل کالای دخانی در محور‌های مواصلاتی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: مأموران سریعا پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان اعزام و حین کترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خوردرو ۹۲۰ عدد انواع ویپ و ۸۷۰ عدد انواع مایع قطره‌ای و دهانی یک بار مصرف ویپ خارجی قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

سرهنگ "یوسفی" با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای دخانی مکشوفه را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، کالای میلیاردی ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار