ایمانیه تصریح کرد: باید با مردم شفاف گفت‌وگو کنیم و در این صورت مردم مقابل دشمنان می‌ایستند.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 20 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدهادی ایمانیه سه شنبه ٢٩ شهریور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای فارس ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر، بیان کرد: مردم ما همیشه از این مناسبت‌ها برای حفظ و استحکام وحدت ملی تحت سایه اهل بیت(ع) بهترین استفاده را کرده‌اند.

او تصریح کرد: حضور مردم فارس و موکب‌ها و ارائه خدمات این استان در مراسم اربعین حسینی ستودنی بود و گل کاشتند.همچنین راهپیمایی جا ماندگان اربعین حسینی در فارس نیز بی نظیر بود.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ارتقای جایگاه مدیرکل سابق صدا و سیمای استان، عنوان کرد: مهندس سهرابی، انسانی فهمم و خوش سلیقه است و از نظرات ایشان در شورای تامین فارس به کرات استفاده کردیم.

ایمانیه در خصوص مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس هم بیان کرد: مراتب توانمندی ایشان مشهود است و امید است که در دوران ایشان هم صدا و سیمای فارس همچنان بدرخشد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی علمی و معنوی فارس، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری گردشگری به تنهایی می‌تواند فارس را اداره کند.

استاندار فارس با بیان اینکه در دوران کرونا، صدا و سیمای فارس به حوزه سلامت کمک زیادی کرد، گفت: در سه شیفت خبری اطلاع رسانی همه جانبه تکرار می‌شد.

ایمانیه ادامه داد: با همکاری صدا و سیمای فارس، خیران استان هزاران میلیارد تومان به مجمع خیرین تامین سلامت فارس کمک کرده‌اند.

او با بیان اینکه همراهی رکن چهارم دموکراسی در کنار همه فعالیت‌های علمی و دانش بنیان امری ضروری است، گفت: خوشبختانه به شکل پر رنگی صدا و سیما در بحث دانش بنیان ورود کرده است.

استاندار فارس همچنین در خصوص حوادث اخیر هم گفت: آنچه می‌تواند با شیطنت دشمن مقابله کند، اعمال سلیقه و شفافیت در اطلاع رسانی است.

ایمانیه تصریح کرد: باید با مردم شفاف گفت‌وگو کنیم و در این صورت مردم مقابل دشمنان می‌ایستند.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس نیز در ادامه این مراسم ضمن تصدیر از زحمات مدیرکل سابق صدا و سیمای استان طی سالهای تصدی این مسئولیت، گفت: ایشان هم گفتمانی هستند و هم تعامل ستودنی با دستگاه‌ها و نهادها دارند.

حجت‌الاسلام استوار میمندی ادامه داد: خوشبختانه جایگزین ایشان شخصیتی متناسب با ظرفیت فارس پهناور است و خود بارقه‌ای امید ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه گام دوم انقلاب، دومین دوره خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی انقلاب است، گفت: آموزش و پرورش، دانشگاهها، حوزه‌های علمیه و رسانه چهار رکن مهم جامعه سازی است.

استوار میمندی با بیان اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی مهمترین محور رسانه است، اظهار کرد: صدا و سیما در ایران همچنان جایگاه برتر خود را در شکل دهی افکار عمومی حفظ کرده است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم ضمن تقدیر از سید تقی سهرابی، احمد پهلوانیان به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای فارس معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار