سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس از تداوم بازدیدهای نظارتی بر فعالیت واحدهای اقامتی و گردشگری استان خبر داد و گفت: با متخلفان در حوزه گردشگری به هیج عنوان تعارفی نداریم.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 19 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: ابراهیم بختیاری دوشنبه ۲۸ شهریور در حاشیه بازدیدهای نظارتی از تاسیسات اقامتی شیراز، افزایش ارائه کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری را ضروری دانست و تاکید کرد: اولویت تمام تاسیسات اقامتی گردشگری اعم از اقامتگاه‌های سنتی، بوم‌گردی، هتل‌ها و... ارائه بهترین کیفیت خدمات و خوراک به گردشگران باشد.

او افزود: بدون اغراق باید گفت که خدمات هتلداری و پذیرایی در شیراز به لحاظ وجود هتلداران با سابقه از شرایط مناسبی برخوردار است اما متاسفانه شاهدیم که برخی از این تاسیسات اقامتی در بروزرسانی تجهیزات و خدمات و پرورش نیروی انسانی متخصص عملکرد مطلوبی ندارند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: در بازدیدهای نظارتی و میدانی انجام شده طی روزهای اخیر نسبت به تعطیلی یکی از هتلهای قدیمی در شیراز که متاسفاته فاقد خدمات و تسهیلات رفاهی متناسب با درجه آن هتل بود اقدام کردیم که امیدواریم مدیریت این هتل با سرعت هرچه تمامتر نسبت به انجام تغییرات لازم و بروزرسانی تجهیزات و استاندارد سازی مناسب به چرخه خدمت و پذیرش مسافر بازگردد.

بختیاری تاکید کرد: بازدیدهای نظارتی کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس با همراهی جامعه حرفه‌ای هتلداران و انجمن‌های اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی از تمام واحدهای اقامتی گردشگری خدمات رسان در این استان به صورت مستمر ادامه یافته و با متخلفین بر اساس مقررات و ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب ها: گردشگری ، متخلفان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار