شجاعی گفت: فردی که صبح امروز چند شهروند را در مسجد «حاج عباس» در خیابان «حافظ» شیراز به وسیله چاقو مجروح کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ 16 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «فرج شجاعی» امروز (جمعه ۲۵ شهریور) در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جزئیات حادثه گفت: ساعت ۹ صبح امروز، برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پليسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مردی ۳۲ ساله اهل یکی از شهرستان های اطراف شیراز به دلایل نامعلومی هشت نفر شهروند را پس از پایان مراسم دعای «ندبه» در مسجد «حاج عباس» واقع در خیابان «حافظ» با چاقو مجروح کرده است.

این مقام انتظامی افزود: متهم با تلاش ماموران کلانتری «۳۴ جام جم» دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و هشت نفر مصدوم نیز توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان «شهید رجایی» شیراز اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت: برابر استعلام صورت گرفته خوشبختانه وضعيت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.

شجاعی بابیان اینکه مسئولان انتظامی شیراز با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری های معتبر پیگیری و دریافت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار