همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، صدا و سیمای مرکز فارس با تولیدات ویژه برنامه‌های دفاع مقدس، این هفته را گرامی میدارد.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 16 September 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست با قائم مقام، معاونان، مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز فارس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های متعددی در سراسر فارس برگزار می‌شود.
سردار کوشکی به اهمیت و جایگاه این هفته اشاره کرد و افزود: صدا و سیمای فارس در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شناسایی بیشتر رشادت‌های دلیر مردان جبهه و جنگ نقش به سزایی ایفا می‌کند.
در این نشست قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس نیز گفت: در هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که در بخش‌های مختلف سیما، صدا، خبر و فضای مجازی پخش می‌شود.
ابوالحسن کرمی افزود: معاونت صدا، هر شب یک نمایش بلند بر اساس قصه‌های جنگ با عنوان نمایش شب، همچنین در برنامه تاریخ شفاهی جنگ با دعوت از رزمندگان دفاع مقدس از تمامی اقشار از شیراز و شهرستانها، خاطرات جنگ بیان می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه در بخش‌های مختلف رادیو پخش می‌شود، افزود: گفتگو با فرماندهان سپاه شهرستان‌ها و ارایه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، برنامه مجله‌ای با محوریت مصاحبه با رزمندگان، معرفی کتاب، نقش رزمندگان در عملیات‌های دوران فاع مقدس و ویژه برنامه معبر با مشارکت مراکز استان‌ها که به شکل اجرای مشترک ارایه می‌شود دیگر از تدارکات معاونت صدا است.
کرمی به برنامه‌های تهیه شده در معاونت سیما نیز اشاره کرد و گفت: برنامه فصل شیدایی با حضور خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ضبط خواهد شد و هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه فارس در ایام هفته دفاع مقدس پخش می‌شود، گفتگو با رزمندگان دوران دفاع مقدس از بسیج، سپاه، ارتش و جهاد سازندگی گفتگو در برنامه پخش زنده، پخش مستند، سرود و کلیپ و در برنامه کاشانه مهر نیز با خانواده‌های رزمندگان دفاع مقدس گفتگو خواهد شد.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس از تولیدات معاونت خبر نیز گفت و افزود: در این معاونت نیز گزارش‌هایی با عنوان معرفی دانشنامه دفاع مقدس استان فارس، نقش اقوام فارس در دفاع مقدس، دفاع مقدس در ادبیات معاصر، معرفی دبیرستان عشایری، پزشکان جهادی در دفاع مقدس، گلزار شهدا؛ شناسنامه مقاومت و وقتی شیپور جنگ نواخته شد تولید شده است که همزمان با هفته دفاع مقدس در بخش‌های مختلف خبری شبکه فارس پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار