رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: باند ۶ نفره سارقان به عنف در کلانشهر شیراز منهدم و اموال مسروقه به ارزش سه میلیارد ریال از این افراد کشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ 12 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ کاووس حبیبی دوشنبه در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه و کیف توسط راکب و سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر شیراز، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پایگاه جنوب با انجام تحقیقات علمی، فنی و بررسی صحنه های وقوع جرم ۶ متهم را در این زمینه شناسایی و طی ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
حبیبی بیان کرد: در بازجویی های صورت گرفته مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و سلاح سرد با پوشاندن صورت خود بوسیله ماسک و عینک هنگام تاریکی هوا در معابر خلوت اقدام به ۵۳ فقره سرقت به عنف از شهروندان کرده و اموال مسروقه را نیز به ۲ نفر مالخر فروخته اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات فنی و تخصصی ۲ نفر مالخر نیز شناسایی، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه شامل ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲۵ عدد کیف، یک دستگاه موتورسیکلت، سه تیغه سلاح سرد، ماسک، عینک و تعدادی مدارک شناسایی و کارت عابر بانک به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان حتی الامکان سعی کنند هنگام تاریکی هوا به تنهایی در کوچه های خلوت تردد نکنند و در صورتی که با اینگونه موارد روبرو شدند، مراتب را سریعا به فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب ها: دستگیری ، سارق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار