پیش از این و با هدف صرفه جویی در مصرف برق در فصل تابستان، ادارات دولتی استان تا پایان مردادماه در روزهای پنجشنبه تعطیل اعلام شده بودند که به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس این تصمیم شامل روز پنجشنبه سوم شهریورماه نیز می‌شود و برای سایر پنجشنبه‌های تابستان نیز در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 23 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عبدالعلی کریمی در خصوص فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی و مؤسسات عمومی در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تصمیم داریم تا پایان شهریور ماه اقدام به تعطیلی ادارات کنیم. البته هنوز تصمیم‌گیری قطعی برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تا آخر شهریورماه انجام نشده است اما به احتمال ۹۰درصد پنج‌شنبه‌ها تعطیل می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: تصمیمات در خصوص ادامه تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنجشنبه در شهریورماه، متعاقبا اعلام می‌شود. در واقع تصمیمات لازم در روز چهارشنبه دوم شهریورماه اتخاذ می‌شود و و نتیجه آن تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

ادارات دولتی فارس پنجشنبه ۳ شهریور هم تعطیل هستند

کریمی با بیان اینکه ساعات کار ادارات کماکان از شنبه تا چهارشنبه ۷الی ۱۳:۳۰ است، گفت: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل خدمات خود را ارائه خواهند داد.

پیش از این، اوایل تیرماه ۱۴۰۱ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اعلام کرده بود: با توجه به افزایش بی سابقه دما در استان و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی برق و خاموشی شبکه، فعالیت ادارات فارس در روزهای پنجشنبه تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ تعطیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار