خطیب جمعه اقلید به برجام اشاره و بیان کرد: اگرچه عده ای و در رأس آمریکا به دنبال فشارهای متعدد علیه جمهوری اسلامی بودند و در عمل نیز نشان دادند، اما باید بدانند که ما اقتصاد و مشکلات کشورمان را به برجام گره نمی زنیم و در دولت سیزدهم نیز بنا بر همین اصل است.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 13 August 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی  این شهر از اهمیت فضای مجازی سخن گفت و با تأکید بر لزوم دقت در نگارش و ارسال مطالب در این فضا، اظهار داشت: متصدیان امر و افرادی که این فضا دستشان است، نظارت کنند تا مانع عده ای که در فضای مجاری هرچه دلشان می خواهد، می نویسند و عقده گشایی می کنند، شوند.

امام جمعه اقلید افزود: باید عالمانه، عاقلانه و دلسوزانه به شبهات علیه مقدسات پاسخ داده و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع شود.

خطیب جمعه اقلید به برجام اشاره و بیان کرد: اگرچه عده ای و در رأس آمریکا به دنبال فشارهای متعدد علیه جمهوری اسلامی بودند و در عمل نیز نشان دادند، اما باید بدانند که ما اقتصاد و مشکلات کشورمان را به برجام گره نمی زنیم و در دولت سیزدهم نیز بنا بر همین اصل است.

وی ادامه داد: ما در برجام به صورت کامل و براساس تأیید آژانس به تمام تعهدات خود عمل کردیم و موارد مورد بحث شامل رفع تحریم ها برای بدست آوردن منافع اقتصادی، ارائه تضمین های محکم و غیرقابل بازگشت توسط غربی ها و نیز بسته شدن پرونده ادعاهایی که نام سپاه در آن بود و به دنبال بهانه برای به حاشیه بردن مذاکرات بودند، می شود.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه خداوند افرادی را که در راهش پیکار کرده و صبر و استقامت دارند، دوست دارد، سالروز مقاومت اسلامی و پایان جنگ 33 روزه و اعلام پیروزی حزب الله لبنان را گرامی و عنوان داشت: هر زمان و هر جایی که مسلمانان با اتکا به خداوند متعال و استمداد از عنایت الهی وارد میدان نبرد علیه زورگویان عالم در رأس آمریکا و صهیونیسم شدند، پیروز و موفق هستند و این سنت الهی است.

وی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: تحرک جدید نهضت بیداری اسلامی براساس مقاومت در برابر سلطه آمریکا و صهیونیسم، سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا و...، گویای افول و شکست استکبار جهانی است که شکست اسرائیل غاصب در جنگ 33 روزه و حرکت اخیر سیف القدس فلسطین در حماسه ای که آفریدند، نمونه بارز آن است.

طالبی به پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی اگر از لطف الهی بی بهره بودیم، قطعا به آرمان هایمان دست پیدا نمی کردیم و این موفقیت ها، نتیجه استقامت و عمل انقلابی و جهادی ما است.

خطیب جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از عزاداران و برپاکنندگان عزاداری های سید مظلومان، امام حسین(ع)، بر لزوم فرصت دادن به جوانان و نوجوانان در هیأت ها و آیین های عزاداری تأکید کرد و گفت: از حضور و همراهی نسل جوان در نماز جمعه و همکاری و همراهی آن ها استقبال می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار