حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه دشمنان از هر راهی که بتوانند درصدد آسیب زدن به ارزش ها هستند، خاطرنشان کرد: باید مراقب نهال های سر برآورده از جریان عاشورا باشیم.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 13 August 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم با تسلیت ایام محرم به تاکید بر لزوم معرفت پیدا کردن نسبت به امام حسین (ع) و مصیبت کربلا، گفت: یزیدیان در طول تاریخ، دشمن حجاب بانوان بوده و اکنون نیز هستند.


امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه آنها چنانچه نتوانند به مقصد خود برسند به زور متوسل می شوند، افزود: پس از واقعه عاشورا نیز این مصیبت ها بر بازماندگان کربلا رخ داد.


وی با اشاره به اینکه دشمنان از هر راهی که بتوانند درصدد آسیب زدن به ارزش ها هستند، خاطرنشان کرد: باید مراقب نهال های سر برآورده از جریان عاشورا باشیم.


حجت الاسلام مدبر با اشاره به تلاش جریانات شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی، تصریح کرد: خشن جلوه دادن چهره شیعه با تشویق اعمالی همچون قمه زنی و همچنین دامن زدن به اختلاف میان شیعه و سنی از ماموریت های جریان شیعه انگلیسی است.


وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز صنایع کوچک، عنوان کرد: بسیاری از شرکت های دانش بنیان، کارگاه ها و صنایع موجود در شهرک های صنعتی از جمله صنایع کوچک است که باید با سياست های لازم نسبت به تقویت و حمایت از آنها اقدام شود.


امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به روز خبرنگار در هفته گذشته خواستار پویایی و فعال تر بودن رسانه های جهرم در راستای تحقق رسالت خود شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار