مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: سوخت به میزان کافی در دسترس مردم استان فارس بوده و مشکلی برای تأمین سوخت وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 11 August 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: اسد الله طاهری در خصوص انتشار برخی از تصاویر در فضای مجازی مبنی بر خراب بودن نازل‌های پمپ بنزین‌ها و عدم ارائه سوخت به رانندگان در شیراز، بیان کرد: این مشکل موضوعی کشور است و در تمام کشور شاهد خراب بودن برخی از نازل‌های پمپ‌های بنزین هستیم.

وی ادامه داد: موضوع تأمین قطعات مورد نیاز پمپ‌های بنزین موضوعی است که باید توسط دستگاه‌های متولی در سطح کشور برطرف شود این در حالی است که با توجه به خواسته این افراد شاهد تأمین قطعات مورد نیاز پمپ‌های بنزین به صورت مقطعی هستیم.

به گفته طاهری هیچ صف توزیع بنزینی در استان فارس حتی با وجود خراب بودن برخی از نازل‌های پمپ‌های بنزین سطح استان وجود ندارد این در حالی است که برخی از جایگاه داران خواستار فعالیت تمامی نازل‌ها هستند که با توجه به شرایط موجود میسر نمی‌باشد.

وی تاکید کرد: روند توزیع بنزین در استان فارس در جریان است و خراب بودن برخی از نازل‌ها مشکلی در روند توزیع ایجاد نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع فراورده‌های نفتی استان فارس خاطرنشان کرد: روزانه در استان فارس بیش از شش میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر بنزین و بالغ بر پنج میلیون و ۵٠٠ هزار لیتر گاز عرضه می‌شود.

برچسب ها: شیراز ، سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار