علیرضا بصیری با اذعان به اینکه میزان خسارت های ناشی از پدیده های اقلیمی از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان نی ریز جمعا به حدود 4280 میلیارد ریال رسیده است، تصریح کرد: در سیل اخیر بیشترین خسارت با 1353 میلیارد ریال به زیر بخش باغبانی این شهرستان وارد شده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ 09 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایانا: علیرضا بصیری با اذعان به اینکه میزان خسارت های ناشی از پدیده های اقلیمی از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان نی ریز جمعا به حدود 4280 میلیارد ریال رسیده است، تصریح کرد: در سیل اخیر بیشترین خسارت با 1353 میلیارد ریال به زیر بخش باغبانی این شهرستان وارد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در زیر بخش باغبانی بیشترین خسارت ها مربوط به باغ های انجیر با مبلغ خسارت 1190 میلیارد است، اظهار کرد: زیر بخش های زراعت 59 میلیارد ریال، امور دام 13 میلیارد و 420 میلیون ریال و امور فنی و زیر بنایی 479 میلیارد و 671 میلیون ریال متحمل خسارت شده اند.

به گفته وی؛ در زیر بخش امور فنی و زیر بنایی طرح های تغذیه مصنوعی با حجم 22 هزار متر مکعب بیشترین میزان آسیب ها را به مبلغ 226 میلیارد و 958 میلیون ریال دیده اند.

او با بیان اینکه شهرستان نی ریز به لحاظ جغرافیایی وسیع است، ابراز کرد: بالاترین میزان خسارت های سیل را در بخش حومه این شهرستان شاهد بودیم که بالغ بر 1446 میلیارد ریال برآورد می شود.

برچسب ها: خسارت ، سیل ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار