طبق اعلام دبیر ستاد تشییع و تدفین شهید عبدالله اسکندری، در مراسم تشییع این شهید بزرگوار آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس نماز اقامه خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 08 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: هاشم جمالی، دبیر ستاد تشییع و تدفین شهید عبدالله اسکندری در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، به تشریح جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: مراسم تشییع سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری فردا، ۱۷ مردادماه مصادف با عاشورای حسینی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی زمان آغاز مراسم تشییع را ساعت ۹ صبح فردا اعلام کرد و افزود: این مراسم از میدان شهدای شیراز آغاز خواهد شد و به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ادامه پیدا خواهد کرد.

جمالی اظهار کرد: در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با حضور اقشار مختلف مردم بر پیکر این شهید بزرگوار نماز اقامه خواهد کرد و بعد از آن پیکر شهید برای خاکسپاری به گلزار شهدای شیراز انتقال داده خواهد شد.

دبیر ستاد تشییع و تدفین شهید عبدالله اسکندری ادامه داد: به یاری خدا پیکر مطهر سردار بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری در کنار سایر همرزمانش در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

وی در پایان از اقشار مختلف مردم متدین و ولایت‌مدار شیراز جهت شرکت در مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار دعوت به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار