موحد از بستری شدن ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان جهرم خبر داد و گفت: همچنین ۲۳۶ بیمار نیز در قرنطینه طول درمان خود را سپری می کنند.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 06 August 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جواد موحد»، امروز (شنبه ۱۵ مرداد) در جمع خبرنگاران از شناسایی ۶۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در جهرم و خفر خبر داد و گفت: این تعداد بیمار از ۱۰۵ تست انجام شده به دست آمده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در مجموع تعداد بیماران کرونایی به ۴۵ هزارو ۹۰۷ نفر رسیده است، افزود: همچنین تعداد ۲۲۰ بیمار کرونایی، در قرنطینه خانگی طول دوره درمان خود را سپری می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۳۰ هزارو ۸۷ نمونه ارسالی به آزمایشگاه کووید۱۹ ارسال شده است، عنوان کرد: از این تعداد بیماران کرونایی تا کنون ۴۵ هزار و ۲۶۰ نفر به بهودی رسیده اند.

 

موحد تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش های کرونا بیمارستان جهرم را ۱۵ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد یک نفر در بستری موقت بوده و ۹ بیمار جدید نیز پذیرش شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان با اشاره به قرنطینه بودن ۲۳۶ بیمار کرونایی، اظهار کرد: همچنین تا کنون بیماری کرونا در جهرم و خفر ۳۱۸ نفر را به کام مرگ کشانده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار