امام جمعه شیراز گفت:سومین حرم اهل بیت هم امسال شهیدی از جنس حسین علیه السلام دارد که با تمسک به سید و سالار شهیدان مسیر هدایت را به خوبی و درستی طی کرد .
کد خبر: ۱۰۶۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 06 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیرازدر خطبه‌های نماز با تسلیت فرار سیدن ایام تاسوعا و عاشورای گفت امام حسین (ع) چراغ فروزان هدایت بشریت است، تا انسان‌ها را ه را گم نکنند و در مسیر هداست قرار گیرند.
آیت الله دژکام افزود سومین حرم اهل بیت هم امسال شهیدی از جنس حسین علیه السلام دارد که با تمسک به سید و سالار شهیدان مسیر هدایت را به خوبی و درستی طی کرد و در همین مسیر جان خود را تقدیم اسلام کرد .
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز امسال عاشورای متفاوتی دارند و با حضور باشکوه و گسترده در مراسم تشییع سردار سهید حاج عبدالله اسکندری فضای سومین حرم اهل بیت را عاشورایی می‌کنند .
آیت الله دژکام تاکید کرد جهان امسال نظاره گره تشییع باشکوه مردی از تبار حسین خواهد بود که در دفاع از حریم اهل بیت جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و مردم قدردان شیراز با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکری که پس از هشت سال فراق به وطن بازگشته سنگ تمام خواهند گذاشت و اعلام خواهند کرد همواره در مسیر روشن اهل بیت گام برمی دارند و ذره‌ای از ارمان‌های اسام و انقلاب عقب نخواهند نشست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار