شهردار شیراز از رایگان شدن متروی شیراز در روز عاشورا خبر داد و گفت: اتوبوس های شهری در روزهای تعطیل با ظرفیت یک سوم فعالیت می کنند اما برنامه ریزی می شود تا اتوبوس ها در روز عاشورا با ظرفیت روزهای عادی کار کنند.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 03 August 2022

تابناک فارس فارس به نقل از حوزه: سید احسان اصنافی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع پیکر شهید اسکنداری که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه باید برای ادارات تکلیف شود که در مقابل اداره خود فضا سازی کنند، اظهار کرد: شهرداری محورهای اصلی را فضاسازی می کند.

وی در ادامه با تصریح اینکه پوسترها و بنرهایی به یاد شهید اسکندری، بر روی اتوبوس های شهری نصب خواهد شد، اضافه کرد: مترو در روز عاشورا رایگان می شود و با سرفاصله 15 دقیقه فعالیت خواهد کرد.

به گفته شهردار شیراز اتوبوس های شهری در روزهای تعطیل با ظرفیت یک سوم فعالیت می کنند، اما برنامه ریزی می شود تا اتوبوس ها در روز عاشورا با ظرفیت روزهای عادی کار کنند، همچنین پارکنیگ های اطراف حرم را رایگان اعلام خواهیم کرد.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: برای خودم یادآوری می کنم که شهید اسکندری متعلق به یک شهر و دیار ندارد.

وی در ادامه افزود: شهید اسکندری را در مجموعه محور مقاومت می شناسند و ایشان به محور مقاومت تعلق دارد و روز شهادت و روز تشییع این شهید عزیز در تاریخ ماندگار خواهد شد.

علیرضا اسکندری فرزند شهید اسکندری و عضو شورای شهر شیراز نیز در ادامه بیان کرد: خدا را شاکریم که بار دیگر کشور رنگ و بوی شهدا گرفت؛، شهید اسکندری انس و الفتی با امام حسین (ع) داشتند و نحوه شهادت ایشان هم شبیه ترین شهادت ها به حضرت سیدالشهدا (ع) بود.

وی گفت: خانواده شهید اسکندری درخواست دارند برنامه ریزی به گونه ای باشد که کمترین زحمت را برای مردم داشته باشد، چرا که همه مردم عزیز در عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) شرکت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار