سرهنگ غلامرضا توکل :آنچه مهم است اولویت در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 05 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ غلامرضا توکل در حاشیه بازدید از ساخت مسکن محرومین در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون گفت: سپاه از اولین روز‌های تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

او گفت: آنچه مهم است اولویت در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه کازرون گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت ۸ مسکن مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در این منطقه در حال ساخت است.

توکل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را خادم ملت می‌داند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روز‌های تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

توکل گفت: آنچه مهم است اولویت در خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و تلاش در جهت محرومیت‌زدایی است و در این راستا باید مشکلات مردم را شناسایی کرده و توسط خود مردم حل مسئله کنیم که یکی از این موضوعات تأمین مسکن محرومین است.

فرمانده سپاه کازرون گفت: اولویت در طرح ساخت مسکن محرومین بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد، ساخت مسکن محرومین در روستاهاست که هم به پایداری مردم در روستا‌ها و هم به مهاجرت معکوس و هم امیدآفرینی در بین مردم کمک می‌کند.

او گفت: طرح مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کازرون و با همکاری برخی از ادارات همچون بنیاد مسکن و دیگر نهاد‌ها در حال اجراست که در مرحله اول در بخش خشت و بخش بالاده هرکدام ۳ واحد و بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز ۲ واحد ساخت و ساز در حال انجام شدن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار