مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: با توجه به اهمیت دادن به تیم های پایه ۱۳ بازیکن جوان به تمرینات تیم بزرگسالان و امید این باشگاه دعوت شدند.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 03 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محمد حسین مفتاحی فرد گفت: پس از انتخاب مهدی رجب زاده به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان به مدت سه روز در رده سنی بزرگسالان و امید باشگاه از بازیکنان علاقه مند دعوت شد که از بین ۱۶۰ نفر شرکت کننده در نهایت ۱۳ نفر نیز انتخاب شدند.
وی تاکید کرد: استان فارس از استعدادهای زیادی در زمینه بازیکن برخوردار است، بایدآنها بیشتر مورد توجه قرار گیرند تا ضمن شکوفایی بتوانند به تیم های شیراز در لیگ های مختلف اضافه شوند.

پس از سقوط تیم فجر از لیگ برتر ابتدا مفتاحی فرد به عنوان مدیرعامل جانشین رسول فلاح شد و سپس مهدی رجب زاده که سابقه بازی در تیم فجر شهید سپاسی را داشت به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد تا دومین تجربه خود را پس از حضور در تیم قشقایی شیراز، پشت سربگذارد.

داستان یک سقوط
به گزارش ایرنا تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از هشت سال دوری از لیگ برتر سرانجام در لیگ دوره بیست و یکم حضور یافت اما در پایان با قرارگرفتن در قعر جدول وداع تلخی با سطح اول فوتبال کشور داشت.
۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ بود که فجری ها با شکست دادن تیم گل ریحان البرز به لیگ برتر صعود کردند تا به انتظار هشت ساله هواداران این تیم ارزشی و با سابقه پایان وآنها را خوشحال کنند،اما این پایان کار نبود.
نتایج کسب شده توسط تیم فجر طی ۳۰ بازی و به جای گذاشتن آماری بسیار ضعیف در لیگ برتر، در نوع خود و در تاریخ ۳۴ ساله این باشگاه بی سابقه بود که منجر به سقوط تیم به دسته یک شد.
رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود. تیم های شهدای قشقایی و فجر شهید سپاسی نمایندگان فارس در دسته اول کشور هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار