معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی شیراز، ۳۱ واحد صنفی متخلف پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 30 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرهنگ کاووس محمدی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، طی ۱۰ روز گذشته توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: با اجرای این طرح، مأموران انتظامی از ۲۷۴ واحد صنفی بازدید کردند که ۳۱ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات پلمب شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه اجرای این طرح و برخورد با صنوف متخلف، مطالبه عمومی شهروندان بوده و رضایت آنان را به همراه داشته است، گفت: اجرای این طرح و بازدید از صنوف به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.
سرهنگ محمدی با قدردانی از متصدیان صنوف قانونمند که با شهروندان و پلیس همکاری و همیاری لازم را داشته اند، افزود: اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌پذیرد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار