رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: اراذلی که در اردیبهشت‌ماه امسال در شهرستان داراب با سلاح گرم فردی را گروگان گرفته بود دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 27 June 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سرهنگ حمید افرامن ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: اردیبهشت امسال، یک فقره آدم‌ربایی در یکی از روستاهای شهرستان داراب حادث شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس طی انجام تحقیقات خود و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در ساعات پایانی روز وقوع آدم‌ربایی، خودروی سمند مورد استفاده آدم‌ربا، در حالی که فرد ربوده شده در سلامت کامل در آن بود را در اطراف یکی از روستاهای داراب کشف کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد آدم‌ربای ۳۶ ساله به سمت کوه‌های اطراف شهرستان داراب متواری شده است، گفت: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی به محل مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند پس از ۳۷ روز فرد آدم‌ربا در حالی که با سلاح گرم قصد تیراندازی به سمت پلیس داشت را دستگیر کنند

افرامن با بیان اینکه در بازرسی بدنی و همچنین مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح گرم و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد، گفت: در سوابق این آدم‌ربا یک فقره سرقت به عنف موبایل و همچنین تهدید شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به چشم می‌خورد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با اشاره به اینکه فرد آدم‌ربا به قصد اخاذی اقدام به آدم‌ربایی کرده بود، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

برچسب ها: دستگیری ، آدم ربا ، داراب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار