خداپرست تاکید کرد: براساس نظر قانون‌گذار پرداخت یارانه به حساب سرپرستان خانوار خواهد بود و متقاضیانی با ۳۴ سال سن تمام به بالا می‌توانند جهت ثبت درخواست جداسازی یارانه با ادله کافی به سامانه my.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 27 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: وحید خداپرست با اشاره به مزایای طرح عادلانه سازی یارانه ها به سوالات مردمی و جاماندگان از آن پاسخ داد و با توضیح اجرای برنامه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و شرایط پرداخت آن افزود: اعتراضات و درخواست‌های ثبت شده در سامانه‌های مربوطه در حال بررسی است.
وی ادامه داد: افرادی که تا نوبت ۱۳۴ یارانه مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را دریافت کرده و بعد از اجرای طرح مردمی سازی عادلانه کردن یارانه ها ، یارانه نوبت ۱۳۵ آنها در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ واریز نشده در صورت لزوم می‌توانند اعتراض خود را نسبت به دهک قرار گرفته در آن با مراجعه به سامانه مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها به آدرس hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.
خداپرست تاکید کرد: براساس نظر قانون‌گذار پرداخت یارانه به حساب سرپرستان خانوار خواهد بود و متقاضیانی با ۳۴ سال سن تمام به بالا می‌توانند جهت ثبت درخواست جداسازی یارانه با ادله کافی به سامانه my.gov.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
وی به جداسازی یارانه خانوار بدسرپرست نیز اشاره کرد و گفت: افراد خانواده بد سرپرست نیز برای جداسازی یارانه باید با ادله قانونی و یا حکم دادگاه به مرکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: افرادی که از اردیبهشت سال ۱۳۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده اند و به عنوان جامانده تلقی می شوند و یا از ابتدا متقاضی استفاده از یارانه نبوده اند نیز می‌توانند در سامانه my.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی با بیان اینکه همراه داشتن شماره شبا و شماره حساب بانکی ، کد پستی ، کارت ملی و خط تلفن همراه بنام فرد متقاضی الزامی است،گفت: دفاتر پلیس + ۱۰ و دفاتر پیشخوان خدمات دولت به ترتیب مراکز ثبت نام افراد جامانده و معترضان به دهک بندی صورت گرفته ، تعیین شده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس بیان کرد: افرادی که یارانه آنها در سالهای قبل از ۹۷ قطع شده است نیز می‌توانند در سامانه حمایت اعتراض خود را ثبت و همزمان در سامانه my.gov.ir نیز ثبت نام کنند.
وی در ادامه گفت: مزدوجین نیز می‌توانند با ارایه مدارک ازجمله شناسنامه و سند ازدواج به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و نسبت به جداسازی یارانه خود از سرپرست قبلی اقدام کنند و مهلت جداسازی نیز تا روز ۱۱ هر ماه می‌باشد.
خداپرست با اشاره به این مطلب که برای افراد زیر سن ۱۸ سال که فاقد یارانه می باشند و جامانده تلقی می‌شوند نیز باید منتظر اعلام رسمی سازمان هدفمندی یارانه‌ها باشند،افزود: افرادی که یارانه آنها در نوبت ۱۳۵ واریز شده است و به مبلغ یا دهک آن اعتراض دارند در سامانه حمایت اعتراض خود را ثبت کنند و منتظر پاسخ باشند.
وی گفت: معترضین به دهک بندی علاوه به مراجعه به سامانه hemayat.mcls.gov.ir جهت ثبت اعتراض خود می توانند با تلفن گویای ۰۲۱۶۳۶۹ و یا شماره تماس ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ در واتساپ تماس بگیرند و از شرایط آگاهی یافته و اطلاعات مورد نیاز بیشتر را کسب کنند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده ارایه پاسخ به اعتراضات و درخواست‌های ثبت شده در سامانه‌های مربوطه در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
حلیمه حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
جداکردن یارانه
صدیقہ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
سلام من یک دختر مجرد ھستم خودم ھمش دارم کار میکنم خرج خونہ میدم ماشین ندارم بخدا ھمش دارم کرایہ تاکسے میدم تا برم سرکار و بیام خونہ. میخام یارانمو جدا کنم کہ حداقل پول یہ تاکسے را بتوبم بدم. چیکار کنم چجورے یارانمو جدا کنم
سید مرتضی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
پاسخ ها
مهتاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
سلام خوبی نمیدونم این پیامت مال چ موقعس الان دیدم گفتم بهت بگم باید بری دادگاه عریضه بنویسی و دادگاه بهت نامه میده میری پلیس +۱۰ با مدارک شناسایی و اون برگه ک دادگاه میده سعی کن کپی مدارک همیشه همرات باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
چرا این سامانه باز نمیشه یعنی چه قانون کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
سلام من یک زن متاهل هستم میخام یارانمو جدا کنم از شوهرم با شوهرم اختلاف دارم فعلا
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
سلام من الان چند ساله که شوهرم میگه یارانمون قع شده بخاطر ماشین قولنامه ای فروخته چندسال پیش و برادرش هم سند خونشو فعلا موقت به اسم شوهرم زده البته همسرم هم بد سرپرسته میخوام بدونم من و۳تا دخترام چرا حقمون اینجوری ضایع شده من یه دهتر مریض دارم بخاطر نداشتن پول که ببرم براش ازمایشاتشو بگیرم الان یک سال نبردمش دکتر چکش کنه من نیاز به حمایت دارم ممنون میشم پیگیر کنید که به این پول نیاز دارم تا کارای دکتر دخترمو انجام بدم
محمد حسن طالب پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
بچه های من بخاطر کمک به من یارانه خودشون میدادن به ما حالا یارانه ما راهم قطع کردن آخه شما چه جوری برسی میکنید خوشبختانه شما که از همه چی خبر دارین من بازنشسته هستم وفقط وفقط ماهی ۳۲۰۰ حقوق میگیرم لطفا برسی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
سلام کجا باید بریم یارانه از خانواده
جدا کنیم؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار