عضو شورای شهر شیراز با تاکید بر تاثیر چنین مراکزی در کاهش ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی، افزود: با توجه به مصوبه شورا مبنی بر ایجاد مراکز توانمندسازی در مناطق حاشیه‌ای و محلات هدف محرومیت زدایی می‌شود با الگوگیری از چنین مکانیسمی هر چه سریعتر وضعیت اشتغالزایی بانوان نیازمند شیراز ساماندهی شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 26 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سیده مریم حسینی در بازدید از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی قرارگاه اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: باعث افتخار است که مجموعه‌ای در شیراز با تامین فضا و ارائه خدمات و امکانات باعث اشتغال جمعی از بانوان خودپرست شده است.

او با تاکید بر تاثیر چنین مراکزی در کاهش ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی، افزود: با توجه به مصوبه شورا مبنی بر ایجاد مراکز توانمندسازی در مناطق حاشیه‌ای و محلات هدف محرومیت زدایی می‌شود با الگوگیری از چنین مکانیسمی هر چه سریعتر وضعیت اشتغالزایی بانوان نیازمند شیراز ساماندهی شود.

حسینی خاطرنشان کرد: شرایط اشتغال بانوان مناسب نیست و وظیفه داریم متناسب با توانمندی‌ها و نیازهای شهروندان مراکزی ایجاد کنیم که هم نیازمندان به برخورداری برسند و هم رونق اقتصادی در محلات هدف و مناطق حاشیه‌ای ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، از خیرین و دلسوزان به پیشرفت درخواست کرد در صورت امکان در فریضه اشتغال و تامین مسکن بانوان سرپرست خانوار و نیازمندان مشارکت کنند.

او از عزم جدی ‌و ورود شورا و شهرداری به امر آموزش و توانمندسازی نیازمندان مستعد سخن گفت و ادامه داد: طرح و برنامه‌های متعددی در راستای ایجاد بسترهای توانمندسازی و کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار و جوانان علاقمند به کار در دستور کار کمیسیون و اعضای شورا قرار دارد و با کم شدن موانع شرایط مطلوب فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار