مدیرکل ثبت اسناد و املاک گفت: براساس همین آمار طی سال ١۴٠٠ بالغ بر ١٠ هزار و ٧۵٧ فقره طلاق نیز به ثبت رسیده این در حالی است که ۴٣۴ دفتر اسناد رسمی در استان فارس وجود داشته که بالغ بر ٩۴۴ هزار سند نیز در این دفاتر صادر و به مخاطبان ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 26 June 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سید مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به آمارهای سال ١۴٠٠ بالغ بر ٣٠ هزار فقره سند ازدواج در استان فارس به ثبت رسید.

وی ادامه داد: براساس همین آمار طی سال ١۴٠٠ بالغ بر ١٠ هزار و ٧۵٧ فقره طلاق نیز به ثبت رسیده این در حالی است که ۴٣۴ دفتر اسناد رسمی در استان فارس وجود داشته که بالغ بر ٩۴۴ هزار سند نیز در این دفاتر صادر و به مخاطبان ارائه شد.

به گفته مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس، تعداد ١۵٨ دفتر ازدواج و ١١۶ دفتر طلاق در فارس اقدام به ثبت ازدواج و طلاق می‌کنند.

هاشمی همچنین در خصوص اراضی استان نیز متذکر شد: بیش از ١٠ میلیون و ٢٠٠ هکتار از اراضی استان جز اراضی ملی بوده که بالغ برای بیش از ٩ میلیون هکتار از اراضی استان سند دار شده اند این در حالی است که طی سه ماهه نخست امسال نیز ٧٠٢ هکتار از اراضی استان سند دار شدند.

به گفته این مسئول بالغ بر یک میلیون و۵۴٠ هزار هکتار از اراضی فارس جزو اراضی زراعی است که تنها ۴ درصد از این اراضی سنددار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار