با بستری ۱۳ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۹۶ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 25 June 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آخرین وضعیت کروناویروس را در استان فارس ا از ابتدای شیوع تا امروز شنبه، چهارم تیر ۱۴۰۱، اعلام کرد:
از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۳۹۱ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۲۹ هزار و ۲۹۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.
از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۷۶۷ هزار و ۹۱۲ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۱۷ هزار و ۹۵۱ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۳۹۰ هزار و ۴۷۹ مورد تست سریع انجام شده و ۱۱۱ هزار و ۳۳۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.
با بستری ۱۳ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۹۶ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و مجموع جانباختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۳۶ نفر است.
همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۲۱ هزار و ۷۷ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هشت میلیون و ۹۲ هزار و ۵۵۸ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۰ هزار و ۵۲۷ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۲۷ هزار و ۵۷۸ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۵۴۴ هزار و ۴۵۳ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار