امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به اینکه ماده قانونی در مورد کشف حجاب و بدحجابی وجود دارد و باید به آن برخورد شود و اگر جلو بد حجابی گرفته نشود جامعه با مشکلات عدیده ای مواجه می شود، تصریح کرد: در برخورد با بد حجابی نباید کوتاه آمد و البته باید با عزت و احترام و همچنین راهنمایی و هدایت برابر افراد برخورد شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 25 June 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه های نماز جمعه این هفته جهرم گفت: از آسیب های فضای مجازی این است که افراد دچار توهم کارشناسی می شوند و در هر موردی نظریه می دهند.

امام جمعه جهرم افزود: نمونه آن مباحث اقتصادی است و مشاهده می شود کسانی که هیچ تخصصی در امر اقتصاد نداشته و حتی یک کتاب در این زمینه نخوانده اند اظهارنظر می کنند.

وی بیان کرد: امام جواد (ع) می فرمایند کسی که می‌خواهد اظهارنظر کند ببیند در این حوزه تخصص دارد یا خیر و چنانچه اطلاعی در زمینه ای ندارد اظهارنظر نکند.

حجت الاسلام مدبر در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه عنوان کرد: هفته اول تیرماه بزرگداشت قوه قضائیه است از قوای سه گانه نظام که مسئولیتش پرخطر و خطیر است.

وی ادامه داد: رسالت هایی که در قانون اساسی برای این قوه گفته شده برخی از آن آرمان نظام است از جمله آن بسط و گسترش عدالت بوده و مسؤلان قضایی نباید به خاطر تکاثر پرونده ها خود را در اتاق کار حبس کنند.

امام جمعه جهرم خاطرنشان کرد: اگر به حقوق عامه همچون منابع ملی، آب، خاک و مراتع تجاوز می شود قوه قضائیه مسئول است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ماده قانونی در مورد کشف حجاب و بدحجابی وجود دارد و باید به آن برخورد شود و اگر جلو بد حجابی گرفته نشود جامعه با مشکلات عدیده ای مواجه می شود، تصریح کرد: در برخورد با بد حجابی نباید کوتاه آمد و البته باید با عزت و احترام و همچنین راهنمایی و هدایت برابر افراد برخورد شود.

حجت الاسلام مدبر عنوان کرد: فرمانداری نیز باید مسئله حجاب را مورد تاکید قرار دهد و مدیر مجموعه های اداری را موظف کند کارکنان خود را بر مسئله قانونی حجاب مورد انظار قرار دهد.

وی در پایان اظهار کرد: در برخورد با ارباب رجوع ارتباط بهتری داشته و همه را به چشم مجرم نبینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار