حجت الاسلام صفری گرایی گفت: طرح «نشاط معنوی» و «نغمه های نور» با فرا رسیدن تابستان در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 21 June 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، امروز (سه شنبه 31 خرداد) با اشاره به برگزاری طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه فارس در جمع خبرنگاران گفت: طرح «نشاط معنوی» و «نغمه های نور» با فرا رسیدن تابستان در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) شیراز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: علاقمندان برای شرکت در این طرح ها که ویژه نوجوانان و بزرگسالان است می توانند برای ثبت نام تا 10 تیر جاری از طریق شماره های واتساپ 09381275794 و 09037445296 اقدام کنند و یا حضورا به واحد فرهنگی این بقعه متبرکه مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: طرح های تابستانی حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان توسط مرکز «اُفق» این حرم مطهر طراحی شده و شامل دوره های آموزشی، تفریحی، فرهنگی و تربیتی، قرآنی و ورزشی است.

حجت الاسلام صفری گرایی اعلام کرد: دوره ها از 12 تیر در این بقعه متبرکه آغاز خواهند شد و در طرح «نغمه های نور»، برگزاری کلاس های حفظ، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است که به شرکت کنندگان، گواهینامه پایان دوره نیز اعطا خواهد شد و این دوره به همت دارالقرآن حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: در طرح «نشاط معنوی» نیز کلاس های آموزشی فتوشاپ، خوشنویسی، عکاسی و ورزشی برگزار می شود و پس از پس از پایان دوره یک اردوی فرهنگی تربیتی سراسری نیز برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صفری گرایی تاکید کرد: تابستان فرصت مغتنمی برای کسب آموزش و مهارت در کنار تفریح، ورزش و سرگرمی است و از نوجوانان و بزرگسالان برای ثبت نام در طرح های معنوی و با نشاط کلاس های تابستانی بقاع متبرکه استان دعوت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار