فرمانده انتظامی استهبان گفت: قاتل 36 ساله با ضربات سلاح سرد به گردن مقتول آن را از پای درآورد.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 21 June 2022

تابناک فارس به نقل از رکنا: سرهنگ "حسین اکبرپور" گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهر رونیز از توابع استهبان و انتقال قاتل و مقتول به بیمارستان، بلافاصله مأموران پلیس به محل حادثه و همچنین بیمارستان اعزام شدند.


وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از اهالی محل مشخص شد که دو نفر با ضربات سلاح سرد همدیگر را مجروح و منجر به مرگ یکی از آنان شده است.

فرمانده انتظامی "استهبان" گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی قاتل که خود نیز توسط مقتول با سلاح سرد مضروب شده بود را پس از ترخیص از بیمارستان به مقر انتظامی دلالت دادند.

قتل بخاطر اختلاف قدیمی
سرهنگ "اکبرپور" تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجهه شدن با ادله و مستندات پلیس اقرار کرد: در حال رفتن به منزل بودم که مقتول 28 ساله با یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان در حال تردد بود که به دلیل مشکلات شخصی با یکدیگر درگیر و وی مرا با چاقو مضروب و من نیز با سلاح سرد به گردنش او را به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حال مزاجی قاتل رضایت‌بخش و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه هشدار داد که شهرستان استهبان محل امنی برای این افراد نمی‌باشد و با برهم زنندگان امنیت شهروندان به شدت برخورد خواهد شد.

برچسب ها: قتل ، استهبان ، چاقو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار