فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف انبار کالاهای احتکار از قبیل برنج، گندم، آرد و ذرت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ 03 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرهنگ " اسماعیل زراعتیان" در تشریح این رویداد گفت : ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی با همکاری کارکنان کارکنان سپاه و نماینده جهاد کشاورزی، از احتکار مقادیری قابل توجهی کالاهای اساسی در یک انبار مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی کازرون اضافه کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن انبار ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم برنج، ۱۹۵ تن گندم ، ۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم ذرت و ۹۳ کیسه آرد احتکاری را کشف کردند.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود : در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی کازرون در ادامه از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب غرب استان فارس قرار دارد.



برچسب ها: کشف ، کالا ، کازرون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار