تیم تراکتور تبریز از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود فجر سپاسی را شکست داد تا سقوط این تیم شیرازی به دست یک مسجل شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 26 May 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا:  دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بدون تماشاگر برگزار شد.

نیمه نخست این بازی با گل زود هنگام تیم مهمان توسط امید منصوری در دقیقه ۹ همراه بود که نشان از شگفتی این بازی داشت و در ادامه دقایقی بازی پایاپایی از هر ۲ تیم شاهد بودیم که دقیقه ۲۴ محمد عباس زاده گل تساوی را با ضربه سر خود به کنج دروازه فجر سپاسی وارد کرد.

دقیقه ۲۹ ضربه سر سید عبداله حسینی با اختلاف اندکی از بالای دروازه صادقی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰ بازی سامان نریمان جهان گل دوم تراکتور را بدست آورد تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتور خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم شاگردان ساغلام با انگیزه مضاعف بازی را ادامه می دادند و چندین موقعیت را خلق کردند که به گل ختم نشد و حتی دقیقه ۷۹ بازی ضربه محمد قادری با اختلاف اندک از کنار دروازه فجر سپاسی به بیرون رفت.

تیم تراکتور مقابل فجر شهید سپاسی شیراز با ترکیب محمدرضا اخباری، عبدالله حسینی، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، محمد قنبری(آرش قادری)، مهدی کیانی(علی نجفی)، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان(سعید واسعی)، پیمان بابایی(محمد قادری) و محمد عباس‌زاده(سعید کریم آذر) وارد میدان شد.

همچنین تیم فجر با ترکیب ایمان صادقی، رضا علیاری، امید منصوری، علی نبی زاده(اتابک زارعی)، فرزان دانا، محمد زینالی، حمی نعمتی، رضا آقابابابی(شهرام گودرزی)، محمد کاظمی(ابوالفضل بابایی)، میلاد کمندانی(محمد عرفان معصومی) و احمد زنده روح وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را حمید حاج ملک، علیرضا ایلدیریم، عسگر محمدی، حامد سیری و رضا سخندان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در طول بازی سامان نریمان جهان، هادی محمدی از تراکتور و فرزان دانا از تیم فجر کارت زرد گرفتند.

ازحواشی بازی می توان به اخراج هادی محمدی از تراکتور و فرزان دانا از تیم فجر اشاره کرد.

تیم تراکتور با برد امروز ۲۸ امتیازی شده و در رده سیزدهم و تیم فجر با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند تا تیم فجر سپاسی به عنوام یکی از تیم های سقوط کرده به لیگ دسته یک لقب گیرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار